Udział naszej Szkoły w projekcie "Nowe możliwości to nowe wyzwania" finansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w wielu nauczycielach, we mnie także, wyzwolił chęć działania w obszarach,w których niejednokrotnie stawialiśmy pierwsze kroki. Prócz korzyści związanych ze „szlifowaniem” języka angielskiego przez nauczycieli, był także przyjemnością dla uczniów (mam nadzieję).
Wspólnie z dzieciakami (i ich rodzicami) z klasy IIIc wzięłam udział w projekcie e-Twinningowym „It’s a monster under the Bed”, czego efektem są wykonane różnego rodzaju potwory, strachy i duchy. Miały one odzwierciedlić to, czego boją się dzieci oraz przyczynić się do nazwania swoich emocji, które temu towarzyszą i oswoić się z nimi. Może teraz, gdy strachy ujrzały światło dzienne, łatwiej je będzie przekonać do wyjścia spod łóżek na dobre, by się zaprzyjaźnić?
Udział w projekcie dzieci i nauczycieli z Portugalii, Rumunii, Ukrainy, Polski, Turcji, Włoch, Grecji i Francji pozwolił na wymianę doświadczeń; z wielką ciekawością oglądałam zdjęcia „Monsterowych” wytworów dzieci z innych krajów.
Działania na platformie e-Twinningowej zapoczątkowały współpracę z nauczycielami z Europy, co niesie korzyści nie tylko pod względem nabywania coraz większych umiejętności językowych, ale przede wszystkim otwiera nowe możliwości naszym uczniom.
Wspólnie z dzieciakami (i ich rodzicami) z klasy IIIc wzięłam udział w projekcie e-Twinningowym „It’s a monster under the Bed”, czego efektem są wykonane różnego rodzaju potwory, strachy i duchy. Miały one odzwierciedlić to, czego boją się dzieci oraz przyczynić się do nazwania swoich emocji, które temu towarzyszą i oswoić się z nimi. Może teraz, gdy strachy ujrzały światło dzienne, łatwiej je będzie przekonać do wyjścia spod łóżek na dobre, by się zaprzyjaźnić?
Udział w projekcie dzieci i nauczycieli z Portugalii, Rumunii, Ukrainy, Polski, Turcji, Włoch, Grecji i Francji pozwolił na wymianę doświadczeń; z wielką ciekawością oglądałam zdjęcia „Monsterowych” wytworów dzieci z innych krajów.
Działania na platformie e-Twinningowej zapoczątkowały współpracę z nauczycielami z Europy, co niesie korzyści nie tylko pod względem nabywania coraz większych umiejętności językowych, ale przede wszystkim otwiera nowe możliwości naszym uczniom.
Katarzyna Pabjańczyk